Meldregeling
Meldregeling van Vandebron
Vandebron hecht veel waarde aan zakendoen op een eerlijke en betrouwbare manier, in overeenstemming met wet- en regelgeving. Toch kunnen er ongewenste situaties ontstaan. Als dat gebeurt, vinden we het belangrijk dat zo’n situatie op een veilige manier gemeld kan worden.
Onze meldregeling is bedoeld voor personen die in het kader van hun werkzaamheden met Vandebron te maken hebben (gehad) en in aanraking komen met een integriteitsschending, misstand, fraude of schending van mensenrechten of het milieu bij of door Vandebron óf het vermoeden daarvan hebben.
In de meldregeling vind je informatie over wat je kunt melden, hoe je een melding kunt doen, wat er met je melding gebeurt en hoe je als melder wordt beschermd.
Download hier de meldregeling in het Nederlands.
Download the Speak Up Policy in English here.
Contactgegevens meldkanalen
Je mag zelf kiezen hoe en waar je jouw melding doet. In de meldregeling worden daarvoor verschillende meldkanalen genoemd.
Bij Vandebron
Je kunt je melding doen bij de Compliance Officer van Vandebron via: compliance@vandebron.nl.
Bij één van onze moedermaatschappijen
Je kunt je melding ook doen bij Essent of E.ON, de moedermaatschappijen van Vandebron. Het meldpunt van Essent bereik je via: speakup@essent.nl. Het meldpunt van E.ON vind je hier.