Zo beoordelen onze klanten Vandebron

Bij Vandebron worden we blij van onze klanten. En dat is gelukkig wederzijds! Lees in de onderstaande reviews ervaringen van Vandebron-klanten en hun beoordeling over onze diensten en service.

Ingrid uit Helmond

4

28 augustus 2025

Zou op 27 augustus geld terug krijgen is niet gebeurd. Wel staat op mijn van de bron dat ik het ontvangen heb. Klanten sevice gebeld geen duidelijk antwoord. Ze zeggen problemen bij afdeling financiën incasseren kunnen ze wel.

Chahat uit Amsterdam

10

26 augustus 2025

Ik werd snel en vriendelijk te woord gestaan. Professioneel en deskundig geholpen met mijn vragen

Frank uit Goirle

2

25 augustus 2025

Geven te hoge inschatting bij een kapotte meter. Komen met allerlei onzin argumenten en proberen het af te schuiven op Enexis. Bijvoorbeeld dat ik contact op moet nemen met Enexis terwijl ik een contract heb met vandebron. Of dat mijn vorige leverancier dit niet heeft doorberekend, dat heeft hier absoluut niets mee te maken, mijn meter werkte nog prima na de overstap.

Koos uit Utrecht

9

22 augustus 2025

In de tijd dat ik gebruik heb gemaakt van de energie van Vandebron heb ik nooit problemen ervaren. Zelfs toen het opzeggen van het contract via de website niet ging, werd ik vriendelijk door de klantenservice geholpen zonder dat mij vanalles is geprobeerd te verkopen.

Gerrit uit Weesp

6

12 augustus 2025

Door het jaar heen, geen inzicht in kosten/teruglevering van zonnepanelen. Geen idee wat wij aan het einde van het jaar moeten afrekenen/terugkrijgen van de energieleverancier. Duurzaamheid is een vraagteken omdat bij terugleveren in 2027 en nu betaald moet worden waardoor het waarschijnlijk goedkoper is de panelen uit te schakelen. Prijs kwaliteit is voor ons nog onduidelijk.

Ab uit Veenendaal

10

05 augustus 2025

Voelt vertrouwd, doen hun best voor vaste klanten. Telefonisch goed te bereiken. Duidelijke uitleg.

Marien van der Windt uit Rotterdam

9

03 augustus 2025

Uitstekend tot zo ver en het zou fijn zijn als ik dit zo blijrt

Marc uit Eindhoven

10

27 juli 2025

Eenvoudig aanmelden Goed vooraf, tijdens en na overstap geinformeerd Duidelijke app voor verbruik

Lejo van der Heiden uit Sassenheim

7

23 juli 2025

ik schrijf pas een review als ik feedback krijg op de enquete die ik net ingevuld heb. Want ik doe dat vaak, enquetes, en je krijgt vrijwel nooit enige respons. Wel reageren geeft aan hoe serieus een besrijf zijn klanten echt neemt! PS Het is toch echt raar dat ik MOET kiezen tussen wel of niet aanbevelen hieronder. Ik wil eerst weten hoe jullie op mijn opmerkingen als klant reageren, zie mijn commentaar, voor ik jullie wil aanbevelen. Nu dwingen jullie mij om NEE te antwoorden, terwijl ik jullie wel een sympathiek bedrijf vind.

Kim uit Herkenbosch

10

22 juli 2025

Vandebron is een topbedrijf. Klantenservice is super vriendelijk en behulpzaam!

Christina Rozendaal uit Amsterdam

10

19 juli 2025

Prettig snel, geen problemen.

CorvP uit Capelle aan den IJssel

10

19 juli 2025

Nu een half jaar ervaring met Vandebron. Geen onnodige e-mails, opdringerigheid. En zogenaamde kortingen. Wel een normale prijs. Wat wil je nog meer

Arie uit Nijkerk

10

18 juli 2025

Ik heb een aantal keren de helpdesk om verheldering gevraagd over tarieven en nota's. Altijd goedheid en gerichte persoonlijke antwoorden! Voor mij een heel belangrijke motivatie omte blijven bij vdbron

Bart uit De Bilt

10

16 juli 2025

Goed geprijsd, goede apps, klantenservice oke

Till uit Utrecht

10

15 juli 2025

Al lang klant en erg tevreden met de producten en de klantenservice. Het voelt goed om aan hiermee ook bij te dragen aan een groener toekomst.

Peter uit Hilversum

4

10 juli 2025

Er wordt vanuit een maandelijkse mail advies gegeven om het maandbedrag te verhogen met ruim 20%. Ook in de app komt dit naar voren, terwijl in de app ook staat dat ik minder verbruik dan de verwachtingen aangeven. De klantenservice geeft aan dat deze aanbevelingen niet juist zijn en dat je voor aanbevelingen moet gaan bellen. De aviezen in de mail en in de app kunnen voor mij dus verwijderd worden, zet je als klant op het verkeerde been!

Franco uit Sevenum

10

06 juli 2025

Voorheen hadden wij Vattenfall waar wij over het algemeen best tevreden over waren, tot het moment dat zij de gasprijs onnodig veel verhoogden en wij dus veel meer zouden gaan betalen per maand. Dat was het moment waarop wij aan ieders zijn gaan vergelijken en bij Van der Bron uitkwamen. Nu - na een half jaar - zijn wij zeker tevreden vanwege gunstigere prijs en zelfde service.

Hendrik uit Schoo

2

06 juli 2025

Goede morgen Wij voelen ons dik opgelicht door van der bron. We hebben zaterdag 5-7 onze auto opgeladen bij van der valk in Maastricht. Van der valk heeft als service. Als je geen beschikbare pas hebt een pas van van der valk kunt lenen en dat kost 0,64€ kWh. Wij hebben een beschikbare pas van van der bron en wij mogen even 0,81 € kWh betalen. Snelladen aan de snelweg (0,74€ kWh) is nog goedkoper dan langzaam laden bij van der bron. We voelen ons dik opgelicht door jullie. En zullen uw service zo min mogelijk in de toekomst gaan gebruiken.

René uit Utrecht

10

05 juli 2025

Een duurzame energieleverancier met goede informatievoorziening en betaalbare tarieven.

Andrii uit Amsterdam

9

05 juli 2025

Handige toepassing, duidelijke tarieven, over het algemeen vind ik het leuk

Amanda uit Asperen

10

03 juli 2025

Ik ben een nieuwe klant en nu al erg tevreden met de snelle en professionele oplossing van mijn vraag. Zeer tevreden!

Piet uit Zoetermeer

8

03 juli 2025

Vandebron heeft mij een scherpe aanbieding gedaan voor 3 jaar. Een verbetering zou zijn om bespaartips op te nemen bij het maandelijkse overzicht.

Gertjan uit Hoogeveen

1

01 juli 2025

Gebeld ivm 200% gestegen vaste kosten. U heeft zonnepanelen succes.

DJ uit Loenen

8

30 juni 2025

Vanaf de allereerste kennismaking (eind 2023) met Vandebron heeft dit bedrijf mij duidelijkheid gegeven over het energiecontract en tot aan de dag van vandaag ben ik geen enkele keer verrast over de voortgang. Deze werkwijze past helemaal bij mij. Kortom een partner waar je op kunt vertrouwen.

Aart Beelen uit Houten

6

30 juni 2025

In 2 vergelijkbare periodes sterk wisselend elektra verbruik, terwijl ik gedurende die periodes niet thuis was. Diverse mails gestuurd om daarvoor een verklaring te krijgen. Totaal geen reactie. Jammer.

  1. 2
  2. 3
  3. 212
klantenservice

84

90% beveelt ons aan

Op basis van 5287 beoordelingen viaklantenvertellen.nl

Duurzaamheid

89

Klantvriendelijkheid

86

Overstapproces

86

Prijs-kwaliteitsverhouding

83