Zo beoordelen onze klanten Vandebron

Bij Vandebron worden we blij van onze klanten. En dat is gelukkig wederzijds! Lees in de onderstaande reviews ervaringen van Vandebron-klanten en hun beoordeling over onze diensten en service.

Hendrik uit Schoo

2

06 juli 2025

Goede morgen Wij voelen ons dik opgelicht door van der bron. We hebben zaterdag 5-7 onze auto opgeladen bij van der valk in Maastricht. Van der valk heeft als service. Als je geen beschikbare pas hebt een pas van van der valk kunt lenen en dat kost 0,64€ kWh. Wij hebben een beschikbare pas van van der bron en wij mogen even 0,81 € kWh betalen. Snelladen aan de snelweg (0,74€ kWh) is nog goedkoper dan langzaam laden bij van der bron. We voelen ons dik opgelicht door jullie. En zullen uw service zo min mogelijk in de toekomst gaan gebruiken.

René uit Utrecht

10

05 juli 2025

Een duurzame energieleverancier met goede informatievoorziening en betaalbare tarieven.

Andrii uit Amsterdam

9

05 juli 2025

Handige toepassing, duidelijke tarieven, over het algemeen vind ik het leuk

Amanda uit Asperen

10

03 juli 2025

Ik ben een nieuwe klant en nu al erg tevreden met de snelle en professionele oplossing van mijn vraag. Zeer tevreden!

Piet uit Zoetermeer

8

03 juli 2025

Vandebron heeft mij een scherpe aanbieding gedaan voor 3 jaar. Een verbe****** zou zijn om bespaartips op te nemen bij het maandelijkse overzicht.

Gertjan uit Hoogeveen

1

01 juli 2025

Gebeld ivm 200% gestegen vaste kosten. U heeft zonnepanelen succes.

DJ uit Loenen

8

30 juni 2025

Vanaf de allereerste kennismaking (eind 2023) met Vandebron heeft dit bedrijf mij duidelijkheid gegeven over het energiecontract en tot aan de dag van vandaag ben ik geen enkele keer verrast over de voortgang. Deze werkwijze past helemaal bij mij. Kortom een partner waar je op kunt vertrouwen.

Aart Beelen uit Houten

6

30 juni 2025

In 2 vergelijkbare periodes sterk wisselend elektra verbruik, terwijl ik gedurende die periodes niet thuis was. Diverse mails gestuurd om daarvoor een verklaring te krijgen. Totaal geen reactie. Jammer.

René uit Wageningen

7

30 juni 2025

Afhankelijk van hoe Van den Bron omgaat met de terugleveringskosten zal ik in 2026 bepalen of ik weer voor hen kies. De terugleveringskosten vind ik nu vrij hoog. De prijs is verder wel redelijk De service ruim voldoende.

Frans uit Gorinchem chem

10

28 juni 2025

In de app is alles heel goed te volgen op enkele foutjes na, maar ik ben zeer tevreden.

Martin uit Kikkert

6

24 juni 2025

Krijgen een goede beoordeling op het eind van het jaar

Peter KARELSE uit Dordrecht

1

23 juni 2025

Jaarrekening niet te lezen vol met fouten Gebeld " U krijgt gelijk iemand aan de lijn" D'uh ik snap 't ook niet " u wordt terug gebeld" " binnen 4 werkdagen" D'ûh na 12 dagen nog niet. Klantenservice ja foutje kan nog wel effe duren. Klacht indienen alleen via ouderwetse post. Iemand anders spreken .Nooit van gehoord.

Matthieu uit Heerhugowaard

10

18 juni 2025

Prima tarieven. Zeer behulpzame klantenservice die je altijd vriendelijk te woord staat. Overzichtelijke eindafrekeningen en prima website. Ik ben al jaren bij VanDeBron en zal dat voorlopig ook wel blijven !!

D uit Nieuwland

10

16 juni 2025

Prima.

Kelly van Waes uit Antwerpen

10

02 juni 2025

klant met laadpas zeer tevreden

Johan uit Leeuwarden

6

30 mei 2025

De app en maandelijkse afrekening valt wat tegen. Deze geven beide minder inzicht in mijn gemiddelde verbruik en het verwachtte verbruik dan bij andere energieleveranciers die ik gehad heb

Hedzer uit Leiden

9

27 mei 2025

Lekker groen, vriendelijk personeel, maar die app ……. Mmm

Martin uit Elim

8

27 mei 2025

Snel in reactie en goede adviezen.

Arjan uit Tilburg

10

17 mei 2025

Ik heb bijna altijd all-in gewoond dus een energieleverancier was nieuw voor mij. Vandebron werd me aangeraden door ChatGPT gezien ik op zoek was naar een duurzame oplossing. Het aanmeldproces was simpel, de app werkt ook prima en ben ook zeer tevreden over de prijzen!

John uit Delfgauw

7

16 mei 2025

Als vervolg op de uitslag van een collectieve inkoop door de Vereniging Eigen Huis, gekozen voor Vandebron. Het aanmeld- en overgangsproces verliep volgens het boekje gestroomlijnd. Minder tevreden ben ik over de app die data traag laadt en minder betrouwbare data geeft dan bij mijn vorige leverancier. Ook in de Ai aanbeveling voor het maandelijkse voorschot lijkt geen rekening gehouden te worden met teruglevering elektriciteit. Kortom over de app en verstrekte informatie geen volle tevredenheid.

Jack uit Lent

7

15 mei 2025

Aanrader

Gerard uit Leusden

10

10 mei 2025

Met de goeie app van Vandebrom heb je een prima overzicht van je verbruik en of je met je maandbedrag nog goed zit!

Piet uit Den Haag

7

04 mei 2025

Duidelijke info digitaal

Frans uit Schiedam

1

04 mei 2025

Exceptionele stijging in vaste kosten, slecht bereikbaar en als er een reactie volgt per mail is het niet inhoudelijk, uitlezen verbruik is niet betrouwbaar en wijkt af van factuur.

Erwin uit Amsterdam

9

02 mei 2025

We zochten naar een nieuwe energieleverancier. Vandebron had een mooi aanbod en volgens de consumentenbond is dit een écht groene energieleverancier. Overstap is zo geregeld en vervolgens loopt alles helemaal soepel. Het enige wat iets beter zou kunnen en waarom ik een 9 i.p.v. een 10 geef is dat ik de app wat traag vindt. Hij biedt prima inzicht in verbruik en kosten, maar het kost altijd wat tijd om de gegevens te laden. Als dat - net als de rest van de dienstverlening - ook super-soepel zou verlopen, dan zou Vandebron zeker een 10 krijgen!

  1. 2
  2. 3
  3. 211
klantenservice

84

90% beveelt ons aan

Op basis van 5271 beoordelingen viaklantenvertellen.nl

Duurzaamheid

89

Klantvriendelijkheid

86

Overstapproces

86

Prijs-kwaliteitsverhouding

83