Zo beoordelen onze klanten Vandebron
Bij Vandebron worden we blij van onze klanten. En dat is gelukkig wederzijds! Lees in de onderstaande reviews ervaringen van Vandebron-klanten en hun beoordeling over onze diensten en service.
Hendrik uit Schoo
2
06 juli 2025
Goede morgen Wij voelen ons dik opgelicht door van der bron. We hebben zaterdag 5-7 onze auto opgeladen bij van der valk in Maastricht. Van der valk heeft als service. Als je geen beschikbare pas hebt een pas van van der valk kunt lenen en dat kost 0,64€ kWh. Wij hebben een beschikbare pas van van der bron en wij mogen even 0,81 € kWh betalen. Snelladen aan de snelweg (0,74€ kWh) is nog goedkoper dan langzaam laden bij van der bron. We voelen ons dik opgelicht door jullie. En zullen uw service zo min mogelijk in de toekomst gaan gebruiken.
René uit Utrecht
10
05 juli 2025
Een duurzame energieleverancier met goede informatievoorziening en betaalbare tarieven.
Andrii uit Amsterdam
9
05 juli 2025
Handige toepassing, duidelijke tarieven, over het algemeen vind ik het leuk
Amanda uit Asperen
10
03 juli 2025
Ik ben een nieuwe klant en nu al erg tevreden met de snelle en professionele oplossing van mijn vraag. Zeer tevreden!
Piet uit Zoetermeer
8
03 juli 2025
Vandebron heeft mij een scherpe aanbieding gedaan voor 3 jaar. Een verbe****** zou zijn om bespaartips op te nemen bij het maandelijkse overzicht.
Gertjan uit Hoogeveen
1
01 juli 2025
Gebeld ivm 200% gestegen vaste kosten. U heeft zonnepanelen succes.
DJ uit Loenen
8
30 juni 2025
Vanaf de allereerste kennismaking (eind 2023) met Vandebron heeft dit bedrijf mij duidelijkheid gegeven over het energiecontract en tot aan de dag van vandaag ben ik geen enkele keer verrast over de voortgang. Deze werkwijze past helemaal bij mij. Kortom een partner waar je op kunt vertrouwen.
Aart Beelen uit Houten
6
30 juni 2025
In 2 vergelijkbare periodes sterk wisselend elektra verbruik, terwijl ik gedurende die periodes niet thuis was. Diverse mails gestuurd om daarvoor een verklaring te krijgen. Totaal geen reactie. Jammer.
René uit Wageningen
7
30 juni 2025
Afhankelijk van hoe Van den Bron omgaat met de terugleveringskosten zal ik in 2026 bepalen of ik weer voor hen kies. De terugleveringskosten vind ik nu vrij hoog. De prijs is verder wel redelijk De service ruim voldoende.
Frans uit Gorinchem chem
10
28 juni 2025
In de app is alles heel goed te volgen op enkele foutjes na, maar ik ben zeer tevreden.
Martin uit Kikkert
6
24 juni 2025
Krijgen een goede beoordeling op het eind van het jaar
Peter KARELSE uit Dordrecht
1
23 juni 2025
Jaarrekening niet te lezen vol met fouten Gebeld " U krijgt gelijk iemand aan de lijn" D'uh ik snap 't ook niet " u wordt terug gebeld" " binnen 4 werkdagen" D'ûh na 12 dagen nog niet. Klantenservice ja foutje kan nog wel effe duren. Klacht indienen alleen via ouderwetse post. Iemand anders spreken .Nooit van gehoord.
Matthieu uit Heerhugowaard
10
18 juni 2025
Prima tarieven. Zeer behulpzame klantenservice die je altijd vriendelijk te woord staat. Overzichtelijke eindafrekeningen en prima website. Ik ben al jaren bij VanDeBron en zal dat voorlopig ook wel blijven !!
D uit Nieuwland
10
16 juni 2025
Prima.
Kelly van Waes uit Antwerpen
10
02 juni 2025
klant met laadpas zeer tevreden
Johan uit Leeuwarden
6
30 mei 2025
De app en maandelijkse afrekening valt wat tegen. Deze geven beide minder inzicht in mijn gemiddelde verbruik en het verwachtte verbruik dan bij andere energieleveranciers die ik gehad heb
Hedzer uit Leiden
9
27 mei 2025
Lekker groen, vriendelijk personeel, maar die app ……. Mmm
Martin uit Elim
8
27 mei 2025
Snel in reactie en goede adviezen.
Arjan uit Tilburg
10
17 mei 2025
Ik heb bijna altijd all-in gewoond dus een energieleverancier was nieuw voor mij. Vandebron werd me aangeraden door ChatGPT gezien ik op zoek was naar een duurzame oplossing. Het aanmeldproces was simpel, de app werkt ook prima en ben ook zeer tevreden over de prijzen!
John uit Delfgauw
7
16 mei 2025
Als vervolg op de uitslag van een collectieve inkoop door de Vereniging Eigen Huis, gekozen voor Vandebron. Het aanmeld- en overgangsproces verliep volgens het boekje gestroomlijnd. Minder tevreden ben ik over de app die data traag laadt en minder betrouwbare data geeft dan bij mijn vorige leverancier. Ook in de Ai aanbeveling voor het maandelijkse voorschot lijkt geen rekening gehouden te worden met teruglevering elektriciteit. Kortom over de app en verstrekte informatie geen volle tevredenheid.
Jack uit Lent
7
15 mei 2025
Aanrader
Gerard uit Leusden
10
10 mei 2025
Met de goeie app van Vandebrom heb je een prima overzicht van je verbruik en of je met je maandbedrag nog goed zit!
Piet uit Den Haag
7
04 mei 2025
Duidelijke info digitaal
Frans uit Schiedam
1
04 mei 2025
Exceptionele stijging in vaste kosten, slecht bereikbaar en als er een reactie volgt per mail is het niet inhoudelijk, uitlezen verbruik is niet betrouwbaar en wijkt af van factuur.
Erwin uit Amsterdam
9
02 mei 2025
We zochten naar een nieuwe energieleverancier. Vandebron had een mooi aanbod en volgens de consumentenbond is dit een écht groene energieleverancier. Overstap is zo geregeld en vervolgens loopt alles helemaal soepel. Het enige wat iets beter zou kunnen en waarom ik een 9 i.p.v. een 10 geef is dat ik de app wat traag vindt. Hij biedt prima inzicht in verbruik en kosten, maar het kost altijd wat tijd om de gegevens te laden. Als dat - net als de rest van de dienstverlening - ook super-soepel zou verlopen, dan zou Vandebron zeker een 10 krijgen!
Duurzaamheid
89
Klantvriendelijkheid
86
Overstapproces
86
Prijs-kwaliteitsverhouding
83