Zo beoordelen onze klanten Vandebron
Bij Vandebron worden we blij van onze klanten. En dat is gelukkig wederzijds! Lees in de onderstaande reviews ervaringen van Vandebron-klanten en hun beoordeling over onze diensten en service.
Christina Rozendaal uit Amsterdam
10
19 juli 2025
Prettig snel, geen problemen.
CorvP uit Capelle aan den IJssel
10
19 juli 2025
Nu een half jaar ervaring met Vandebron. Geen onnodige e-mails, opdringerigheid. En zogenaamde kortingen. Wel een normale prijs. Wat wil je nog meer
Arie uit Nijkerk
10
18 juli 2025
Ik heb een aantal keren de helpdesk om verheldering gevraagd over tarieven en nota's. Altijd goedheid en gerichte persoonlijke antwoorden! Voor mij een heel belangrijke motivatie omte blijven bij vdbron
Bart uit De Bilt
10
16 juli 2025
Goed geprijsd, goede apps, klantenservice oke
Till uit Utrecht
10
15 juli 2025
Al lang klant en erg tevreden met de producten en de klantenservice. Het voelt goed om aan hiermee ook bij te dragen aan een groener toekomst.
Peter uit Hilversum
4
10 juli 2025
Er wordt vanuit een maandelijkse mail advies gegeven om het maandbedrag te verhogen met ruim 20%. Ook in de app komt dit naar voren, terwijl in de app ook staat dat ik minder verbruik dan de verwachtingen aangeven. De klantenservice geeft aan dat deze aanbevelingen niet juist zijn en dat je voor aanbevelingen moet gaan bellen. De aviezen in de mail en in de app kunnen voor mij dus verwijderd worden, zet je als klant op het verkeerde been!
Franco uit Sevenum
10
06 juli 2025
Voorheen hadden wij Vattenfall waar wij over het algemeen best tevreden over waren, tot het moment dat zij de gasprijs onnodig veel verhoogden en wij dus veel meer zouden gaan betalen per maand. Dat was het moment waarop wij aan ieders zijn gaan vergelijken en bij Van der Bron uitkwamen. Nu - na een half jaar - zijn wij zeker tevreden vanwege gunstigere prijs en zelfde service.
Hendrik uit Schoo
2
06 juli 2025
Goede morgen Wij voelen ons dik opgelicht door van der bron. We hebben zaterdag 5-7 onze auto opgeladen bij van der valk in Maastricht. Van der valk heeft als service. Als je geen beschikbare pas hebt een pas van van der valk kunt lenen en dat kost 0,64€ kWh. Wij hebben een beschikbare pas van van der bron en wij mogen even 0,81 € kWh betalen. Snelladen aan de snelweg (0,74€ kWh) is nog goedkoper dan langzaam laden bij van der bron. We voelen ons dik opgelicht door jullie. En zullen uw service zo min mogelijk in de toekomst gaan gebruiken.
René uit Utrecht
10
05 juli 2025
Een duurzame energieleverancier met goede informatievoorziening en betaalbare tarieven.
Andrii uit Amsterdam
9
05 juli 2025
Handige toepassing, duidelijke tarieven, over het algemeen vind ik het leuk
Amanda uit Asperen
10
03 juli 2025
Ik ben een nieuwe klant en nu al erg tevreden met de snelle en professionele oplossing van mijn vraag. Zeer tevreden!
Piet uit Zoetermeer
8
03 juli 2025
Vandebron heeft mij een scherpe aanbieding gedaan voor 3 jaar. Een verbetering zou zijn om bespaartips op te nemen bij het maandelijkse overzicht.
Gertjan uit Hoogeveen
1
01 juli 2025
Gebeld ivm 200% gestegen vaste kosten. U heeft zonnepanelen succes.
DJ uit Loenen
8
30 juni 2025
Vanaf de allereerste kennismaking (eind 2023) met Vandebron heeft dit bedrijf mij duidelijkheid gegeven over het energiecontract en tot aan de dag van vandaag ben ik geen enkele keer verrast over de voortgang. Deze werkwijze past helemaal bij mij. Kortom een partner waar je op kunt vertrouwen.
Aart Beelen uit Houten
6
30 juni 2025
In 2 vergelijkbare periodes sterk wisselend elektra verbruik, terwijl ik gedurende die periodes niet thuis was. Diverse mails gestuurd om daarvoor een verklaring te krijgen. Totaal geen reactie. Jammer.
René uit Wageningen
7
30 juni 2025
Afhankelijk van hoe Van den Bron omgaat met de terugleveringskosten zal ik in 2026 bepalen of ik weer voor hen kies. De terugleveringskosten vind ik nu vrij hoog. De prijs is verder wel redelijk De service ruim voldoende.
Frans uit Gorinchem chem
10
28 juni 2025
In de app is alles heel goed te volgen op enkele foutjes na, maar ik ben zeer tevreden.
Martin uit Kikkert
6
24 juni 2025
Krijgen een goede beoordeling op het eind van het jaar
Peter KARELSE uit Dordrecht
1
23 juni 2025
Jaarrekening niet te lezen vol met fouten Gebeld " U krijgt gelijk iemand aan de lijn" D'uh ik snap 't ook niet " u wordt terug gebeld" " binnen 4 werkdagen" D'ûh na 12 dagen nog niet. Klantenservice ja foutje kan nog wel effe duren. Klacht indienen alleen via ouderwetse post. Iemand anders spreken .Nooit van gehoord.
Matthieu uit Heerhugowaard
10
18 juni 2025
Prima tarieven. Zeer behulpzame klantenservice die je altijd vriendelijk te woord staat. Overzichtelijke eindafrekeningen en prima website. Ik ben al jaren bij VanDeBron en zal dat voorlopig ook wel blijven !!
D uit Nieuwland
10
16 juni 2025
Prima.
Kelly van Waes uit Antwerpen
10
02 juni 2025
klant met laadpas zeer tevreden
Johan uit Leeuwarden
6
30 mei 2025
De app en maandelijkse afrekening valt wat tegen. Deze geven beide minder inzicht in mijn gemiddelde verbruik en het verwachtte verbruik dan bij andere energieleveranciers die ik gehad heb
Hedzer uit Leiden
9
27 mei 2025
Lekker groen, vriendelijk personeel, maar die app ……. Mmm
Martin uit Elim
8
27 mei 2025
Snel in reactie en goede adviezen.
Duurzaamheid
89
Klantvriendelijkheid
86
Overstapproces
85
Prijs-kwaliteitsverhouding
83