Hallo, hoe kunnen we je helpen?

Hulp categorieën

  • Populaire vragenMomenteel de meest gestelde vragen
  • VandebronOver Vandebron en contact met ons opnemen
  • GeldzakenAlles over termijnbedragen en energienota's
  • MeterstandenAlles over meterstanden aflezen en doorgeven
  • OverstappenZo sluiten we je aan en regelen alles voor je overstap
  • ZonnepanelenAlles over je eigen energie opwekken en terugleveren
  • EnergieOver 100% duurzame energie en onze energiebronnen
  • Persoonlijke gegevensVoor als je gaat verhuizen of je gegevens wilt wijzigen
  • ContractStartdata, contractsduur, energienota en meer
  • TarievenUitleg over wat je betaalt voor energie via Vandebron
  • IncidentenIs er iets mis? Klik hier voor een oplossing.
  • BesparingsadviesWat je als consument kunt doen
  • MeterwisselAlles over de overgang naar een slimme meter
  • LaadpasHier vind je antwoord op al je vragen over elektrisch rijden met Vandebron
  • ThuisladerAlles wat je wil weten over je thuislader
  • Slim ladenAlles over hoe je met laden geld kunt verdienen

Persoonlijke gegevens

Hoe log ik in op mijn persoonlijke profielpagina?

Na je aanmelding bij Vandebron heb je een e-mail ontvangen met je inloggegevens. Wanneer je deze invult op de website via de knop 'Inloggen' rechtsboven heb je toegang tot jouw gegevens binnen je persoonlijke pagina. Let op: het is op dit moment alleen mogelijk om in te loggen via een laptop of computer.

Ben je de e-mail kwijt en je wachtwoord vergeten? Klik dan op 'Inloggen', rechtsboven op de pagina, en vervolgens op 'wachtwoord vergeten'. Als je je e-mailadres invult waarmee je je hebt aangemeld, sturen we je een nieuw wachtwoord. Wanneer je hebt ingelogd met deze gegevens, zal er automatisch een scherm verschijnen waarin je dit wachtwoord kan wijzigen naar een persoonlijk wachtwoord. Het wachtwoord kan ook tussentijds worden gewijzigd via jouw persoonlijke pagina.

Hoe kan ik mijn verhuizing doorgeven?

Als je gaat verhuizen naar een nieuw adres, dan verhuist je contract gewoon mee. Je kunt een verhuizing gemakkelijk aan ons doorgeven via Mijn Vandebron.

We ontvangen graag het volledige adres van de nieuwe woning en de datum waarop wij de levering op het nieuwe adres mogen starten. Daarnaast ontvangen we graag de datum waarop we de levering op het huidige adres mogen stoppen. Eventueel kunnen we voor een bepaalde tijd op beide adressen gas en elektra leveren, als je dat wil. Voor het nieuwe adres ontvang je automatisch een e-mail over de beginmeterstanden. Wanneer je het huidige adres verlaat, maken we indien mogelijk gebruik van de standen die de nieuwe bewoner aanlevert. Als deze niet beschikbaar zijn ontvang je automatisch een e-mail om de meterstanden door te geven. Een slimme meter lezen we dan uiteraard automatisch uit.

Bij overlijden: Wat als de woning van de overledene nog in bezit blijft van de nabestaanden?

Als de woning van de overledene nog enige tijd in je bezit blijft, neem dan contact op met ons via 0880 444 555 (normale belkosten) om het contract op jouw naam over te zetten. Als de woning leeg komt te staan, kunnen we het termijnbedrag hierop aanpassen.

Als de woning niet in het bezit van de nabestaanden komt, eindigt het contract en brengen we vanzelfsprekend geen boete in rekening. Neem ook in dit geval contact met ons op 0880 444 555 (normale belkosten). We zijn op werkdagen tot 18.00 uur telefonisch bereikbaar (vrijdag tot 17.00 uur).

Hoe wijzig ik mijn inloggegevens?

Na je aanmelding bij Vandebron heb je een e-mail ontvangen met je inloggegevens. Wanneer je deze invult op de website via de knop 'inloggen' rechtsboven heb je toegang tot jouw gegevens binnen je persoonlijke pagina. Via deze pagina kun je linksonder het kopje 'Inloggegevens' je inloggegevens wijzigen.

Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?
Na je aanmelding bij Vandebron heb je een e-mail ontvangen met je inloggegevens. Wanneer je deze invult op de website via de knop 'inloggen' rechtsboven heb je toegang tot jouw gegevens. Via deze pagina kun je links onder het kopje 'Algemeen' je e-mailadres wijzigen. Je kunt de wijziging ook aan ons ServiceTeam doorgeven via ons contactformulier. of telefoon via 0880 444 555 (normale belkosten). We zijn op werkdagen tot 18.00 uur telefonisch bereikbaar (vrijdag tot 17.00 uur).
Hoe kan ik mijn betaalgegevens wijzigen?
Na je aanmelding bij Vandebron heb je een e-mail ontvangen met je inloggegevens. Wanneer je deze invult op Mijn Vandebron heb je toegang tot jouw gegevens binnen je persoonlijke pagina. Via de 'Gegevens' pagina kun je je betaalgegevens wijzigen. Je kunt de wijziging ook aan ons ServiceTeam doorgeven via ons contactformulier of telefoon via 0880 444 555 (normale belkosten).
Hoe wijzig ik mijn correspondentieadres?
Na je aanmelding bij Vandebron heb je een e-mail ontvangen met je inloggegevens. Wanneer je deze invult op de Mijn Vandebron via de knop 'inloggen' rechtsboven heb je toegang tot jouw gegevens binnen je persoonlijke pagina. Via de 'Gegevens' pagina kun je het correspondentieadres wijzigen. Je kunt de wijziging ook aan ons ServiceTeam doorgeven via ons contactformulier contactformulier of telefoon via 0880 444 555 (normale belkosten). We zijn op werkdagen tot 18.00 uur telefonisch bereikbaar (vrijdag tot 17.00 uur).